La fotògrafa Carme Molist ha guanyat el segon premi al concurs “Europhotometeo 2022”, organitzat per la Societat Espanyola de Meteorologia. La imatge guanyadora és d'un capvespre des del santuari de Puig-agut a Manlleu amb uns espectaculars núvols lenticulars.
La fotografia de Molist ha estat distingida entre uns 189 treballs que han presentat fotògrafs de diversos països europeus.
Un capvespre manlleuenc premiat
Societat
La fotògrafa Carme Molist guanya el segon premi en el concurs "Europhotometeo 2022"
ARA A PORTADA
-
Política Tona Avança i Junts per Catalunya concorreran plegats a les municipals del 2027: «És un acord natural» Irene Giménez Vinyet
-
Societat Activat un nou avís preventiu per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Política Els comuns exigeixen al Govern que aclareixi el futur del CAP dels Caputxins de Vic Irene Giménez Vinyet
Publicat el
06 d’abril de 2022 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 de juliol
-
Societat
Torelló estrena una unitat de drons pròpia
-
Societat
L'Ajuntament de Tona reafirma el compromís de treballar per preservar el canyissar
-
Societat
Torelló, de Festa Major
-
Societat
Osonament celebra 20 anys del projecte Parelles Artístiques
-
Societat
El Govern entra a la Fundació BETA de la UVic-UCC
