Prop de cinc anys després del doble crim de Susqueda ha aparegut un nou testimoni del cas, qui el 26 d'agost del 2017 va veure dos homes discutint a l'interior d'un cotxe i un caiac mig desinflat en forma de V enmig de l'embassament. Així ho publica aquest dissabte El Punt Avui, que explica que es tracta d'un ciclista d'Osona que aquell dia va passar per la presa a les 9.51 h en sentit Sant Martí Sacalm, i a les 11.45 h de tornada.
L'home hauria decidit donar a conèixer el seu testimoni després de la publicació del llibre El pantà maleït i d'escoltar una entrevista a la seva autora. El nou testimoni va sospitar aleshores que els dos homes que havia vist discutint podien tenir relació amb el cas, i així ho va explicar als Mossos d'Esquadra.
Les dues víctimes del crim -dos joves de 21 i 23 anys- van desaparèixer al pantà, on havien anat d'excursió el 24 d'agost del 2017. Els cadàvers de la parella -en Marc i la Paula- es van trobar al cap d'un mes de la desaparició amb signes d'haver estat assassinats per causes que es desconeixen.
L'únic imputat fins ara, Jordi Magentí, va ingressar a presó provisional però va ser posat en llibertat al cap d'uns mesos per falta de proves. Anteriorment, també havia estat a la presó per l'assassinat de la seva exparella.
Un ciclista osonenc, nou testimoni del cas del crim de Susqueda cinc anys després
L'home, que es trobava al voltant de l'embassament, va veure dos homes que discutien i un caiac mig desinflat
ARA A PORTADA
-
Vic vol limitar l'obertura d'alguns negocis per garantir «un comerç de qualitat i proximitat» Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Té un accident a la C-17 a Tona, fuig a peu amb les filles menors d'edat i dona positiu en drogues Redacció
-
El documental «The Last Expedition», Flor de Neu d'Or del 43è Festival de Cinema de Muntanya de Torelló Redacció
Publicat el 09 de juliol de 2022 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat
La campanya d'estiu i tardor de regulació i informació al pantà de Sau atén més de 8.000 persones
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic detenen un multireincident al barri del Sucre
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu obre la convocatòria per adjudicar 78 parcel·les d'hort
-
Societat
La nova exposició del MEV explora l'ús d'objectes quotidians medievals per connectar amb la dimensió espiritual
-
Societat
Restablerta la circulació a l'R3 entre la Garriga i Puigcerdà
-
Societat
Roda de Ter impulsa un procés participatiu per abordar la problemàtica del trànsit
