Prop de cinc anys després del doble crim de Susqueda ha aparegut un nou testimoni del cas, qui el 26 d'agost del 2017 va veure dos homes discutint a l'interior d'un cotxe i un caiac mig desinflat en forma de V enmig de l'embassament. Així ho publica aquest dissabte El Punt Avui, que explica que es tracta d'un ciclista d'Osona que aquell dia va passar per la presa a les 9.51 h en sentit Sant Martí Sacalm, i a les 11.45 h de tornada.
L'home hauria decidit donar a conèixer el seu testimoni després de la publicació del llibre El pantà maleït i d'escoltar una entrevista a la seva autora. El nou testimoni va sospitar aleshores que els dos homes que havia vist discutint podien tenir relació amb el cas, i així ho va explicar als Mossos d'Esquadra.
Les dues víctimes del crim -dos joves de 21 i 23 anys- van desaparèixer al pantà, on havien anat d'excursió el 24 d'agost del 2017. Els cadàvers de la parella -en Marc i la Paula- es van trobar al cap d'un mes de la desaparició amb signes d'haver estat assassinats per causes que es desconeixen.
L'únic imputat fins ara, Jordi Magentí, va ingressar a presó provisional però va ser posat en llibertat al cap d'uns mesos per falta de proves. Anteriorment, també havia estat a la presó per l'assassinat de la seva exparella.
Un ciclista osonenc, nou testimoni del cas del crim de Susqueda cinc anys després
L'home, que es trobava al voltant de l'embassament, va veure dos homes que discutien i un caiac mig desinflat
ARA A PORTADA
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
-
Ferida per arma blanca una dona a Sant Pere de Torelló en un nou cas de violència de gènere Redacció
Publicat el 09 de juliol de 2022 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Societat Un mural a l'edifici d'Osona Salut Mental per reforçar el vincle amb l'espai
-
Societat Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Societat A l'infern!
-
Societat Manlleu inaugura la nova comissaria de la Policia Local: «És un pas cap a una ciutat més segura i preparada»
-
Societat Impulsen una reforma de l'educació infantil des de Vic