Els Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit han detingut Enrique Carlos S. L., de 56 anys i veí de Masies de Voltregà, com a presumpte autor dels delictes de conducció temerària i conducció sota els efectes de l’alcohol.
El turisme conduït pel detingut va estar circulant el diumenge 5 de juny, a les 23:45 hores, durant aproximadament 20 quilòmetres en sentit contrari per la carretera C-17, entre els termes municipals d’Orís i Vic (pk 77 i 57). En aquest trajecte l’infractor es va creuar amb una gran quantitat de vehicles que van haver d’esquivar-lo per evitar un accident. Alguns conductors, fins i tot, van haver de fer maniobres brusques per impedir un xoc frontal.
Una dotació policial de seguretat ciutadana de la comissaria de Vic el va intentar aturar a l’alçada del punt quilomètric 60, fent senyals acústiques i lluminoses. El conductor va fer cas omís als senyals dels agents, que van haver de canviar la seva trajectòria per no col•lidir amb ell.
Finalment, una patrulla de mossos de trànsit el va aconseguir aturar a l’alçada del punt quilomètric 57. Els agents van tallar la circulació de la via i el conductor va aturar el vehicle a un metre de distància dels mossos.
El conductor del turisme presentava clars símptomes d’estar sota la influència de begudes alcohòliques. Li van realitzar les proves pertinents i va donar un resultat positiu de 0,88 mg/l en aire espirat.
Enrique Carlos S. L. va quedar detingut i va ser traslladat a dependències policials.
Un conductor begut circula 20 km en sentit contrari a la C-17
Societat
Entre Vic i Orís. L’infractor es va creuar amb molts vehicles que el van haver d’esquivar.
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
06 de juny de 2011 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Societat
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Societat
Arriba una nova onada de calor i tornen els avisos per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Detinguda per un robatori amb violència a Torelló
-
Societat Preocupació a les Masies pels resultats de la consulta pel trànsit de Roda de Ter
