La Guàrdia Urbana de Vic ha instruït diligències contra un veí de Prats de Lluçanès que divendres a tres quarts de set de la matinada es va veure implicat en un accident de circulació a Vic.
L'home presentava una taxa d'alcohol a la sang que era el doble del màxim permès. Segons han explicat fonts de la Guàrdia Urbana, la policia va tenir notícia que s'havia produït un accident al quilòmetre dos de la carretera de la Guixa.
L'accident es va produir per un xoc frontal entre un turisme i un camió. Segons han informat des de l'Ajuntament de Vic no hi ha ferits de consideració. L'imputat d'un presumpte delicte contra la seguretat en el trànsit és Albert V. M, de 45 anys.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2010 a les 15:29
Et pot interessar
-
Societat Una influenciadora visita Osona i el Lluçanès per difondre l'oferta turística i gastronòmica del territori
-
Societat Els Mossos denuncien una dona per simular una agressió sexual a Sant Miquel de Balenyà
-
Societat Alerta per pluges intenses a Osona i el Lluçanès
-
Societat Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat Intensifiquen les accions de control de la població de conills a Osona