Els Mossos d'Esquadra van detenir Ahmed B, de 25 anys i veí de Manlleu, aquest dissabte al terme municipal de Gurb per donar positiu al control d'alcoholèmia, amb una taxa de 0,62, i de drogues per cocaïna i amfetamina. Dues patrulles del cos dels Mossos d'Esquadra que feien un control d'alcoholèmia rutinari van intentar aturar un vehicle amb quatre persones. El conductor no va fer cas de les indicacions dels agents de policia, va accelerar –gairebé atropella un agent- i va fugir. Els Mossos van perseguir el cotxe fins que aquest va perdre el control i va xocar contra una tanca. Els quatre integrants del vehicle van fugir però els agents van poder detenir el conductor.
Ahmed B. tenia el permís de conduir retirat per ordre judicial i amb aquest acte, doncs, se l'acusava també de trencament de condemna. Durant la seva fugida en cotxe, el conductor va posar en seriós perill la integritat dels altres conductors que circulaven per la via. En el moment de la detenció l'home va intentar agredir els agents.
El passat diumenge dia 11 va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs.
Un conductor torrat i sense carnet intenta fugir dels Mossos
Societat
El vehicle va acabar perdent el control i xocant contra una tanca.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona Oriol Clavera
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de setembre Irene Giménez Vinyet
-
Política El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut ACN
Publicat el
13 de juliol de 2010 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
-
Societat
Troben el cos sense vida d'Andreu Chinchilla, veí de Viladrau molt conegut al poble
-
Societat
El concert inaugural de la 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic reflexiona sobre la música en directe
-
Societat
La iaia Angeleta, ingressada a l'Hospital de Vic: «No tot són flors i violes als 95 anys»
-
Societat
La inscripció «UE Vic» de la graderia de l'estadi Hipòlit Planàs no es restituirà (de moment)
