Un cotxe ha bolcat aquest divendres al vespre a la carretera de l'entrada oest de Vic, coneguda com la carretera de Prats de Lluçanès. Les causes de l'incident, de moment, són desconegudes.
Com es pot veure a la imatge, el trànsit ha quedat tallat. Fonts properes a l'esdeveniment informen que l'afectat no ha resultat ferit, tot i les impactants imatges.
Un cotxe bolca a l'entrada oest de Vic
En l'accident, tot i les impactants imatges, no hi ha hagut ferits
ARA A PORTADA
-
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Redacció
-
Un miler de persones donen el cos a la ciència a través del laboratori d'anatomia de la UVic-UCC Redacció
-
-
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 27 de maig de 2016 a les 18:51
Et pot interessar
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
-
Societat
Comencen les obres de rehabilitació de la piscina gran exterior del Patí Vic
-
Societat
Viladrau, capital de la tardor amb la 30a edició de la Fira de la Castanya
-
Societat
Investiguen un intent de segrest d'una menor d'edat a Torelló
