Un detingut ha mort aquest divendres al matí en una cel·la de la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Vic. Tal com informa els mossos, tot apunta que es tracta d'una mort per causes naturals, tot i que encara no s'ha fet l'autòpsia.
L'home de 39 anys va ser detingut el dijous com a presumpte autor de diferents delictes contra la propietat. Agents dels Mossos de l'Àrea de Custodia de Detinguts d'aquesta comissaria l'han trobat mort en una cel·la i llavors el Servei d'Emergències (SEM), després d'intentar reanimar-lo, ha certificat la seva mort.
Un detingut mor a la comissaria de Vic
L'home de 39 anys estava retingut per delictes contra la propietat
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
22 de juliol de 2016 a
les 17:53
Actualitzat el
22 de juliol de 2016 a les
18:03
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
