Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Vic van detenir el passat divendres, 16 de març, David LB, de 27 anys i veí de Roda de Ter, com a presumpte autor d’un robatori amb força i d’un furt de coure.
Després de la investigació, en la que es va parlar amb diversos testimonis, els Mossos d’Esquadra van concloure que David LB havia sostret uns sis metres lineals de tub de coure d’un domicili del carrer Santa Teresa, al municipi de Masies de Voltregà, el 2 de març; i baixants de coure d’uns cinc metres de llargada, d’una segona residència del carrer Olesa de la localitat de Gurb, el 13 del mateix mes.
David LB va ser detingut a Manlleu. Llavors va quedar en llibertat després de declarar a comissaria, a l’espera de ser citat per declarar davant del jutge.
Un detingut per dos robatoris de coure
L’acusat va actuar a dos domicilis de Les Masies de Voltregà i Gurb.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2012 a les 20:55
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants