La constructora Grup Mas, de Manresa, s’ha adjudicat les obres de reforma integral de la travessa urbana de Sant Pere des de l’accés a la Riera fins al davant de la Cooperativa. Ho farà per un preu de 715.720 euros, que rebaixa en pràcticament 200.000 euros el preu de sortida de l’obra, que era de 907.000 euros. Al concurs s’hi van presentar una trentena d’empreses.
Les obres les finança íntegrament la Diputació de Barcelona. D’acord amb el pactat amb la Diputació, la diferència entre el preu de sortida i el valor pel qual s’ha adjudicat finalment no es perdrà, sinó que es podrà destinar a una altra obra municipal. En total, doncs, es tracta de 191.280 euros, que l’Ajuntament podrà destinar a una altra actuació.
És previst que les obres comencin aquest juny.
- Notíces publicades
Un empresa de Manresa farà la travessa urbana de Sant Pere de Torelló
A concurs s’hi han presentat un total de 30 firmes. La constructora escollida ha rebaixat el preu de sortida en 200.000 euros.
ARA A PORTADA
-
Malestar a l'escola rescatada per fundadors d'Aliança per l'obligació de portar uniforme Gerard Mira
-
-
Música, art i patrimoni s'uneixen per celebrar els 10 anys del «So de les Cases» de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Denuncien atacs mortals a les ovelles del Montseny: «Hi ha casos cada setmana» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
21 de maig de 2010 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Societat
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
-
Societat
Activen el pla per risc químic per una possible fuita de clor en un dipòsit d’Aigües Vic
-
Societat
Detinguts cinc homes especialitzats en robatoris amb força en domicilis de Manlleu i Roda de Ter
-
Societat
Jornada de protesta contra el Plater a Vic
