Joan Font i Reluy, veí de Vic de 72 anys i propietari de la històrica empresa Electrodomèstics Font de Vic (ara Kombas), ha mort aquest nit a causa de les ferides que va patir en un accident en una excursió a Campdevànol, el passat 5 de juny. El cos del difunt ha quedat instal·lat al tanatori de Vic. L’enterrament es farà aquest dijous, dia 18, a l’església del Carme de Vic, a les cinc de la tarda.
Font va patir un greu accident fa gairebé un mes i mig, quan anava d’excursió a peu amb un grup de 15 persones grans, entre la font del Querol i el torrent de la Cabana, a Campdevànol. L’home va relliscar i va caure per un desnivell de 40 metres ple de pins i pedres. A causa de l’accident, tot i estar conscient, l’empresari va patir amnèsia, dolors cervicals i diverses fractures, a més d'unes fortes contusions al fèmur i al cap. Font va ser evacuat en helicòpter i traslladat a l’Hospital Josep Trueta, de Girona.
Des de llavors, la salut de l’empresari ha anat a menys i no s’ha acabat de recuperar, segons fonts properes a la família. Font tenia algunes costelles trencades, va agafar un virus i li va entrar aigua als pulmons. El fatal desenllaç ha arribat aquesta nit.
L’empresari estava jubilat des de feia uns anys. La companyia la porten els seus dos fills.
Un empresari vigatà mor un mes i mig després de patir un greu accident
Joan Font, propietari de la històrica empresa Electrodomèstics Font, no es va poder recuperar d'una caiguda de 40 metres, en una excursió a peu
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2013 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Finalitzades les reformes de la plaça Catalunya de Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
Els Bombers rescaten dos gossos d'una cinglera a Santa Cecília de Voltregà
-
Societat
Una mirada social a la muntanya
-
Societat
S'ajornen les obres de remodelació del Cirvianum de Torelló
-
Societat
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
-
Societat
Tona es prepara per la Festa Major de Sant Andreu amb protagonisme especial de la Fira Joc-Joc
