El Departament de Justícia ha emès un comunicat on informa que s’ha detectat la venda de participacions de loteria de Nadal del número 91.259 amb un segell de la Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia, Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret i que, suposadament, ha estat adquirit en una administració de loteria de Vic.
En concret, el que s’ha detectat és que alguna persona o entitat està venent participacions a 5 euros d’aquest número. Quatre i mig són de loteria i el mig euro restant va a parar a la Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret.
El Departament de Justícia comunica que no té cap relació amb aquestes participacions i que prendrà les mesures legals necessàries respecte d’aquest assumpte.
Un espavilat es fica a la butxaca el benefici d’unes participacions de loteria
Societat
El Departament de Justícia de la Generalitat ha emès un comunicat on informa que no té res a veure amb el número 91.259, que s’ha venut a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2011 a
les 16:19
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
