El Departament de Justícia ha emès un comunicat on informa que s’ha detectat la venda de participacions de loteria de Nadal del número 91.259 amb un segell de la Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia, Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret i que, suposadament, ha estat adquirit en una administració de loteria de Vic.
En concret, el que s’ha detectat és que alguna persona o entitat està venent participacions a 5 euros d’aquest número. Quatre i mig són de loteria i el mig euro restant va a parar a la Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret.
El Departament de Justícia comunica que no té cap relació amb aquestes participacions i que prendrà les mesures legals necessàries respecte d’aquest assumpte.
Un espavilat es fica a la butxaca el benefici d’unes participacions de loteria
El Departament de Justícia de la Generalitat ha emès un comunicat on informa que no té res a veure amb el número 91.259, que s’ha venut a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de desembre de 2011 a les 16:19
Et pot interessar
-
Societat A l'infern!
-
Societat Folgueroles aposta per enfortir el comerç local
-
Societat Sant Tomàs busca voluntaris per compartir temps lliure amb persones amb discapacitat intel·lectual
-
Societat La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 de maig i 1 de juny
-
Societat Elena Congost s'allunya de les pistes d'atletisme per lluitar contra un càncer