El Departament de Justícia ha emès un comunicat on informa que s’ha detectat la venda de participacions de loteria de Nadal del número 91.259 amb un segell de la Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia, Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret i que, suposadament, ha estat adquirit en una administració de loteria de Vic.
En concret, el que s’ha detectat és que alguna persona o entitat està venent participacions a 5 euros d’aquest número. Quatre i mig són de loteria i el mig euro restant va a parar a la Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret.
El Departament de Justícia comunica que no té cap relació amb aquestes participacions i que prendrà les mesures legals necessàries respecte d’aquest assumpte.
Un espavilat es fica a la butxaca el benefici d’unes participacions de loteria
El Departament de Justícia de la Generalitat ha emès un comunicat on informa que no té res a veure amb el número 91.259, que s’ha venut a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de desembre de 2011 a les 16:19
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena