Un excursionista de Badalona es trenca una cama al Puigsagordi

Els Bombers han rescatat l'home prop la via ferrada. Ha estat traslladat a l'Hospital General de Vic.

Publicat el 06 d’abril de 2012 a les 17:10
Un excursionista ha hagut de ser rescatat avui al migdia a Centelles, a la zona del cim del Puigsagordi. L’accidentat, un home de 46 anys i veí de Badalona, anava amb un grup d’una dotzena de persones i ha caigut quan es trobava al costat de la via ferrada.
 
L’avís d’aquest accident s’ha rebut a Bombers de la Generalitat a les 12:33 h i s’ha activat un helicòpter amb efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i del Grup d’Emergències Mèdiques (GEM) i una dotació terrestre de suport dels Bombers.

Quan han arribat al lloc de l’accidentat l’han atès i l’han immobilitzat per evacuar-lo amb helicòpter fins al costat d’una hípica on l’esperava una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). El ferit, que presentava una possible fractura de tíbia, ha estat traslladat finalment a l’Hospital General de Vic