Un home de 55 anys ha resultat ferit lleu, per intoxicació de fum, en un foc en una cuina a Centelles. L’incendi s’ha declarat a un quart de dues del migdia, en una campana extractora del carrer Fontcalenta, 4. Tota la cuina ha resultat afectada pel fum i per les altes temperatures, segons ha informat un portaveu dels Bombers de la Generalitat.
El propietari de l’immoble, que estava cuinant amb una paella en el moment de l’incident, ha estat traslladat a l’Hospital General de Vic per una ambulància del SEM.
Al lloc dels fets s’hi ha desplaçat dues dotacions de Bombers, que han apagat el foc en uns minuts.
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
14 de gener de 2014 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
