[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jKowQ_uyMCs[/youtube]
Quatre vehicles han patit un accident múltiple aquesta tarda, a dos quarts de quatre, a la C-17, en sentit Barcelona, al punt quilòmetreic 38, en el terme municipal de Tagamanent i a uns cent metres abans d’arribar a la sortida sud d’Aiguafreda. El sinistre ha tingut com a resultat un ferit lleu. Cinc persones més que s’hi han vist involucrades han quedat il·leses.
L’accident ha provocat fortes retencions en els dos sentits de la marxa i fins i tot la via s’ha arribat a tallar uns minuts. A hores d’ara, se circula amb normalitat.
Al lloc dels fets s’hi han traslladat diverses dotacions de Bombers de la Generalitat i de Mossos d’Esquadra, així com dels Serveis d’Emergències Mèdiques (SEM).
Un ferit lleu en un accident múltiple a la C-17 a Tagamanent
Societat
El sinistre ha provocat fortes retencions
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2014 a
les 17:55
Actualitzat el
26 de novembre de 2014 a les
18:50
Et pot interessar
-
Societat
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Societat
Un establiment clausurat i dos detinguts a Torelló
-
Societat
Un centenar d'estudiants es manifesten a Vic sense incidents
-
Societat
Desplegament policial a Vic davant una crida al saqueig
-
Societat El Moviment Popular d'Osona dona suport a la convocatòria estudiantil i es desmarca de la crida al saqueig
-
Societat
Els comerciants de Vic es reuneixen amb els Mossos davant la convocatòria de saqueig de dijous
