Un operari s'ha intoxicat greument per inhalar clor mentre feia tasques de manteniment aquest dimarts al migdia a la piscina municipal de Torelló, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'accident laboral s'ha produït cap a dos quarts d'una del migdia quan el treballador ha obert el dipòsit de la piscina i ha resultat ferit greu després d'intoxicar-se per inhalar clor. El ferit ha estat evacuat a l'Hospital General de Vic en ambulància i posteriorment l'han derivat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. A hores d'ara, continua es estat greu i no ha traspassat, com han informat erròniament alguns mitjans, a instàncies de l'agència EFE (la mateixa agència ho ha rectificat)
L'accident no ha interromput la normalitat de la piscina municipal i no ha calgut cap desallotjament. Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una dotació dels Bombers per fer una inspecció de la zona i per constatar que no hi havia cap fuita.
Un ferit molt greu per inhalació de clor a la piscina de Torelló
L'operari ha estat traslladat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2010 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat
Cavalcada de Reis de Vic 2026: recorregut, horaris i novetats
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Osona amb Bici demana que el Pla de Barris de Vic tingui en compte la mobilitat sostenible
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
-
Societat
El Patronat de la Fundació Universitària Balmes aprova un pressupost de 69,6 milions d'euros pel curs 2025-2026
