Un operari s'ha intoxicat greument per inhalar clor mentre feia tasques de manteniment aquest dimarts al migdia a la piscina municipal de Torelló, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'accident laboral s'ha produït cap a dos quarts d'una del migdia quan el treballador ha obert el dipòsit de la piscina i ha resultat ferit greu després d'intoxicar-se per inhalar clor. El ferit ha estat evacuat a l'Hospital General de Vic en ambulància i posteriorment l'han derivat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. A hores d'ara, continua es estat greu i no ha traspassat, com han informat erròniament alguns mitjans, a instàncies de l'agència EFE (la mateixa agència ho ha rectificat)
L'accident no ha interromput la normalitat de la piscina municipal i no ha calgut cap desallotjament. Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una dotació dels Bombers per fer una inspecció de la zona i per constatar que no hi havia cap fuita.
Un ferit molt greu per inhalació de clor a la piscina de Torelló
L'operari ha estat traslladat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2010 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat Organitzacions i entitats econòmiques, socials i del tercer sector reclamen un Palau de Justícia a Vic
-
Societat La fira alTERna't reunirà a Manlleu una trentena d'entitats de l'economia social i solidària
-
Societat Vic presenta la Xarxa de Cures
-
Societat Renfe oferirà un servei alternatiu per carretera a l'R3 durant les obres a l'estació de Vic
-
Societat Vic impulsa habitatges amb serveis per a la gent gran
-
Societat Pla pilot a Vic per agilitzar el reconeixement de la dependència amb la creació d'una finestreta única