Un operari s'ha intoxicat greument per inhalar clor mentre feia tasques de manteniment aquest dimarts al migdia a la piscina municipal de Torelló, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'accident laboral s'ha produït cap a dos quarts d'una del migdia quan el treballador ha obert el dipòsit de la piscina i ha resultat ferit greu després d'intoxicar-se per inhalar clor. El ferit ha estat evacuat a l'Hospital General de Vic en ambulància i posteriorment l'han derivat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. A hores d'ara, continua es estat greu i no ha traspassat, com han informat erròniament alguns mitjans, a instàncies de l'agència EFE (la mateixa agència ho ha rectificat)
L'accident no ha interromput la normalitat de la piscina municipal i no ha calgut cap desallotjament. Al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una dotació dels Bombers per fer una inspecció de la zona i per constatar que no hi havia cap fuita.
Un ferit molt greu per inhalació de clor a la piscina de Torelló
Societat
L'operari ha estat traslladat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2010 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
