La Policia Local de Torelló ha detingut, aquest divendres al matí, F.C.B., de 48 anys i veí de Sant Vicenç de Torelló, després d’haver amenaçat amb un cúter alguns vianants i els clients d’un parell d’establiments. Posteriorment, ha estat requerit per la policia i ha estat detingut per desobediència i resistència a l’autoritat.
L’home, amb símptomes etílics, ha iniciat el seu periple al barri de Montserrat i l’ha acabat al parc de la Pèrgola, on ha estat detingut. Pel camí ha perpetrat diverses amenaces amb l’objecte tallant.
A les dependències policials s’han presentat tres denúncies per amenaces greus, una per amenaces lleus i una altra per danys. L’home ha passat a disposició judicial.
Un home begut amenaça amb un cúter alguns vianants de Torelló
Detingut després de resistir-se a la Policia Local
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2014 a
les 17:13
Actualitzat el
19 de setembre de 2014 a les
17:15
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
