La Policia Local de Torelló ha detingut, aquest divendres al matí, F.C.B., de 48 anys i veí de Sant Vicenç de Torelló, després d’haver amenaçat amb un cúter alguns vianants i els clients d’un parell d’establiments. Posteriorment, ha estat requerit per la policia i ha estat detingut per desobediència i resistència a l’autoritat.
L’home, amb símptomes etílics, ha iniciat el seu periple al barri de Montserrat i l’ha acabat al parc de la Pèrgola, on ha estat detingut. Pel camí ha perpetrat diverses amenaces amb l’objecte tallant.
A les dependències policials s’han presentat tres denúncies per amenaces greus, una per amenaces lleus i una altra per danys. L’home ha passat a disposició judicial.
Un home begut amenaça amb un cúter alguns vianants de Torelló
Detingut després de resistir-se a la Policia Local
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de setembre de 2014 a les 17:13
Actualitzat el 19 de setembre de 2014 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
Millor qualitat de l'aigua i més biodiversitat als rius Mèder i Gurri: així avança el projecte «Riberes de Vic»
-
Societat
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar»
-
Societat
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
