L'Ajuntament de Torelló ha engegat aquest estiu un joc per descobrir i visitar sis fonts històriques del municipi. El joc és a l'aire lliure i l'objectiu és cercar tresors amb l'ajuda d'un mòbil o un GPS. La millor forma de fer-ho és descarregant geocaching, una aplicació mòbil gratuïta.
Tal com explica l'Ajuntament, els tresors estan amagats i els participants l'han de trobar mitjançant unes coordenades específiques i un conjunt de pistes. Aquests tresors tenen unes targetes amb informació sobre les fonts i un quadern on cada participant deixa la marca quan ha arribat al punt.
L'objectiu d'aquesta activitat és reivindicar el patrimoni i recuperar les visites a algunes fonts que actualment ja es troben en desús o estan perdudes.
Un joc per visitar fonts històriques de Torelló
Es tracta d'un circuit "geocaching" a l'aire lliure de cerca de tresors amb l'ajuda del mòbil o un GPS
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2021 a les 09:55
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu desplega una campanya contra l'abandonament de residus al carrer
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 8, 9 i 10 d'agost
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Els Agents Rurals denuncien 11 persones per no complir la normativa de pesca a Sau
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes