Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat dissabte, 16 de febrer, un jove de 18 anys que intentava cometre un robatori en una casa de Roda de Ter. L’autor, Said E, veí de la població, va ser sorprès pel propietari de l’habitatge on intentava robar, que el va retenir fins que va arribar la policia.
Els Mossos van rebre l’avís al voltant de les 19:30 hores. En arribar al domicili, al carrer Rafael Casanova, van veure que hi havia una finestra oberta a la façana principal, que es troba a més d’un metre i mig d’alçada. Un cop dins, el veí que havia avisat els agents els va mostrar un jove assegut a terra del menjador. Segons sembla, l’home estava mirant la televisió quan va sentir sorolls al lavabo, va anar cap allà i hi va trobar el jove que havia entrat per la finestra que dóna al carrer.
Els Mossos van detenir el jove com a presumpte autor d’un robatori amb força en grau de temptativa. Said E va passar a disposició judicial i el Jutjat d’instrucció en funcions de Vic va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Un lladre de Roda de Ter, enxampat pel propietari de la casa
L’home va retenir el jove al menjador fins que van arribar els Mossos.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2013 a
les 16:40
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat Llet Nostra ha d'envasar fora de Catalunya per la venda de la planta de Pascual de Gurb
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Societat
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
-
Societat
Activen el pla per risc químic per una possible fuita de clor en un dipòsit d’Aigües Vic
