Els Mossos d'Esquadra van detenir a Calldetenes, Marcelo Dario C, de 42 anys, veí de Santa Eulàlia de Riuprimer, com a presumpte autor d'un delicte de conducció temerària i dos delictes contra els agents de l’autoritat, per desobediència i atemptat.
Els fets van passar al matí del 18 de juliol, quan els Mossos es trobaven realitzant un control de velocitat, en el marc del Dispositiu de Trànsit Integral, a la carretera N-141d, dins del terme municipal de Vic. Durant el control els agents van intentar aturar una motocicleta que s’acostava al dispositiu. El conductor va fer cas omís de les indicacions dels agents, va fer mitja volta i va fugir a gran velocitat realitzant diverses imprudències.
Una patrulla va seguir l’infractor i el va localitzar a la població de Calldetenes. L’home es va enfrontar violentament contra els mossos i un agent va resultar ferit durant la detenció. Un cop en dependències policials, també es va denunciar Marcelo Dario C perquè la moto circulava sense l’assegurança obligatòria i amb la inspecció tècnica de vehicles (ITV) caducada.
El detingut, que té antecedents, va passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Vic, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Un motorista fuig d'un control i quan l'atrapen es resisteix i fereix un dels mossos
La moto circulava sense assegurança i amb la ITV caducada. La detenció es va fer a Calldetenes.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2012 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
