Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat dia 21 d’octubre a Vic, Marc S. G., de 21 anys, veí de Roda de Ter, amb nonmbrosos antecedents penals, com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb força a interior de domicili, un d’ells en grau de temptativa.
La detenció és el resultat d’una investigació oberta arran de tres robatoris comesos a Manlleu entre el 5 de juliol i l’1 agost, al passatge Mas Prat, al carrer de Girona i a l’avinguda de Roma.
En dos dels casos, el lladre va irrompre als habitatges després de forçar la porta d’una de les terrasses. Un cop a dins, va sostreure joies, diners i altres objectes de valor. En el tercer dels robatoris va fugir sense endur-se res, perquè va ser descobert pel propietari de la casa, quan intentava entrar per una finestra.
La investigació va permetre identificar i localitzar al presumpte autor dels fets. També es va recuperar part de les joies sostretes. El detingut, que tenia nombrosos antecedents, va passar el 23 d’octubre a disposició del jutjat de guàrdia a Vic, que va decretar el seu ingrés a presó.
Un noi de Roda, a la presó per tres robatoris en vivendes
Els Mossos van recuperar part dels objectes sostrets, els quals ja s’han retornat als seus propietaris.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2012 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Societat
La UVic posarà en marxa el curs que ve el cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances
-
Societat
Docents de l'Institut de Tona, en contra de l'obligatorietat del treball de recerca del batxillerat
-
Societat
Una dona mor en caure d'un vuitè pis al barri de l'Estadi de Vic
-
Societat
Vic impulsa un projecte per acostar la cultura als barris i fomentar la participació ciutadana
-
Societat
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
-
Societat
Identifiquen dues persones relacionades amb el robatori d'una bicicleta a Vic
