La matinada de dissabte a diumenge es va produir un robatori a una ferreteria molt propera a la plaça Major de Tona, al costat de la farmàcia. La propietària de l’establiment va avisar a la policia local que s’havia activat l’alarma uns minuts abans de les 5 de la matinada. El pispa es va endur el que hi havia a la caixa, només uns 25 euros.
L’autor del robatori, David CO (veí reincident de Tona), va trencar el vidre de la porta amb una tapa del clavegueram. Ho va fer amb tan mala fortuna que es va clavar un tros de vidre i es va fer una ferida de consideració al braç. L’home va començar a sagnar i va marxar escopetejat, deixant un rastre de sang important a tot el camí.
El pispa va tirar amunt, cap a la plaça de l’Església. Llavors es deuria espantar per la gran quantitat de sang que perdia i va tornar a baixar pel carrer paral•lel, vorejant el Casal dels Avis i cap a la Fontmorta, fins arribar al CAP de la població (en total, 300 o 400 metres amb taques de sang a tot el terra). Els agents locals no van tenir cap problema en seguir el rastre i el van trobar assegut al CAP esperant que obrissin perquè el poguessin atendre.
El lladre va tornar els pocs diners que havia robat a la policia. Els agents li van obrir diligències judicials.
Un pispa de Tona surt escopetejat i deixa un llarg rastre de sang
L’home es va tallar el braç al trencar el vidre d’un comerç. La policia local el va trobar assegut al CAP, esperant que l’obrissin.
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 03 de maig de 2010 a les 18:57
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors