Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Vic van detenir el passat 30 de maig Javier B. O., de 29 anys i veí de Girona, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força.
Els fets van passar a les 19:00 hores del mateix dilluns 30 de maig, quan una dona va tornar al seu domicili, un mas de Sant Pere de Torelló. S'havia absentat del domicili uns 10 minuts i en tornar va notar que hi havia algú a l'interior. Va alertar el seu marit que es trobava a prop de la casa i tots dos van localitzar una persona a l'exterior de la mateixa. En demanar-li què feia allà, va manifestar que passejava.
Els propietaris del domicili van comprovar que els havien entrat a robar forçant una finestra. Van trobar a faltar unes caixes amb joies. En aquell moment van avisar els Mossos d'Esquadra, que van trobar Javier B. O. no massa lluny de la vivenda, i que coincidia plenament amb la descripció facilitada.
Els propietaris del domicili van localitzar al l'exterior de la casa una motxilla. Aquesta contenia les joies sostretes i la documentació de Javier B. O. Aquest va quedar detingut i va ser traslladat a dependències policials.
Divendres 1 de juny va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs.
Un pispa s’emporta joies d’un mas de Sant Pere
Els masovers s’havien absentat del domicili durant 10 minuts.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2011 a les 15:28
Et pot interessar
-
Societat Torelló inicia tasques de desbrossament i neteja de residus al tram urbà del riu Ges
-
Societat Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Societat Originals, al pebre negre i, ara, amb gust de sajolida: les patates de Sant Tomàs amplien la gamma de productes
-
Societat Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Societat Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Societat Roda de Ter instal·larà més càmeres de videovigilància