El tren que havia sortit a les 17:11 h d'avui dissabte de la plaça de Catalunya, de Barcelona, en direcció a Vic, ha patit a partir del seu pas per la Garriga (Vallès Oriental). diverses aturades fins a quedar definitivament parat a l'estació de Sant Martí de Centelles a les 17:58 h.
La causa, segons Renfe, ha estat una avaria elèctrica localizada a Centelles. Els viatgers han estat avisats que l'aturada duraria una hora i han sortit del tren i s'han escampat pels voltants de l'estació. Fa uns minuts, pels volts de les 18:55, el convoi ha reprès la marxa en direcció a Vic.
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
25 de febrer de 2012 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
