Després del sorteig que l’Associació de Comerciants d’Olot (ACO) va fer el passat divendres, darrer dia de l'any, el guanyador, Dani Moreno –veí de Montesquiu– va dedicar aquest diumenge a gastar-se els 2.400 euros que li van tocar d'entre les 22.000 butlletes que van omplir els clients del comerç d’Olot a la campanya de promoció d’aquestes festes.
Totes les persones que de l’1 al 30 de desembre van comprar a qualsevol establiment associat a l’ACO van poder omplir una butlleta per a participar en aquesta iniciativa comercial. La Sandra va ser l’encarregada d’escollir la butlleta guanyadora entre totes les que van participar de la campanya.
Dani Carbonell Merino va ser el guanyador de la campanya promocional nadalenca "Per Reis, regals dels comerços". Va respondre a la primera trucada que li van fer des de l'ACO per a comunicar-li que la seva butlleta (d’una compra feta a Calçats Rovira) havia estat l’escollida. I ha tingut tot aquest diumenge per gastar-se els 2.400 euros del premi als diferents establiments de l’Associació de Comerciants d’Olot.
Un veí de Montesquiu guanya el sorteig de la campanya de Nadal del comerç d'Olot
Dani Carbonell Merino va tenir tot el diumenge per a gastar-se els 2.400 euros de premi
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2022 a
les 13:55
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
