Després del sorteig que l’Associació de Comerciants d’Olot (ACO) va fer el passat divendres, darrer dia de l'any, el guanyador, Dani Moreno –veí de Montesquiu– va dedicar aquest diumenge a gastar-se els 2.400 euros que li van tocar d'entre les 22.000 butlletes que van omplir els clients del comerç d’Olot a la campanya de promoció d’aquestes festes.
Totes les persones que de l’1 al 30 de desembre van comprar a qualsevol establiment associat a l’ACO van poder omplir una butlleta per a participar en aquesta iniciativa comercial. La Sandra va ser l’encarregada d’escollir la butlleta guanyadora entre totes les que van participar de la campanya.
Dani Carbonell Merino va ser el guanyador de la campanya promocional nadalenca "Per Reis, regals dels comerços". Va respondre a la primera trucada que li van fer des de l'ACO per a comunicar-li que la seva butlleta (d’una compra feta a Calçats Rovira) havia estat l’escollida. I ha tingut tot aquest diumenge per gastar-se els 2.400 euros del premi als diferents establiments de l’Associació de Comerciants d’Olot.
Un veí de Montesquiu guanya el sorteig de la campanya de Nadal del comerç d'Olot
Dani Carbonell Merino va tenir tot el diumenge per a gastar-se els 2.400 euros de premi
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de gener de 2022 a
les 13:55
Et pot interessar
-
Societat
Roda de Ter commemora 1.200 anys d'història
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de febrer
-
Societat
Denunciat a Vic un home per tenir ocells fringíl·lids sense autorització i sense anellar
-
Societat
La UVic-UCC posarà en marxa el grau en Dret a partir del curs vinent
-
Societat
Graven la seqüència sencera d'un robatori amb el mètode de la sembra en un supermercat de Vic
-
Societat
L'R3, amb servei alternatiu per carretera a tota la línia, esquiva la vaga de maquinistes
