Aquest diumenge, dia 10 de maig, i amb el lema "Tots junts, pedalem per l'educació", se celebrarà a Tona una bicicletada popular. La iniciativa està organitzada per les AMPA i escoles del poble.
Els participants, més de 900 pares, mares i nens, realitzaran una passejada curta pels carrers del municipi, apte per a tots, grans i petits, amb un recorregut de prop de tres quilòmetres que passarà pels vuit centres educatius de Tona.
El recorregut començarà a les 9 del matí al pati de l'Era de Dalt, amb una xocolatada, i continuarà cap a l’IES Tona, la Cuca Fera, el CEIP el Castell, l’escola Vedruna, l'Escola d'hostaleria d'Osona, el PIVE i el Pa amb Xocolata. Als avituallaments (a cada un dels centres) hi haurà sorpreses i regals.
El fi de festa es farà a la 1 del migdia a la plaça Major, on es llegiran diversos textos creats per alumnes dels diferents centres. L’acte comptarà amb la presència de les autoritats locals.
L'objectiu de la trobada, segons els organitzadors, és senzill: "Gaudir d'una jornada festiva tots els que formem la comunitat educativa, sense distincions. O sia, passar una estona agradable tots junts, escoles públiques, privades i concertades, des dels més menuts de l'educació infantil fins als de batxillerat i cicles formatius. I de passada, fer una mica d'esport".
- Fotos de la primera edició
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2009 a
les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
-
Societat
Atropellament mortal en un pas de vianants a la plaça Divina Pastora de Vic
-
Societat
Govern i advocacia avalen el nou grau en Dret de la UVic-UCC
-
Societat
Manlleu incorpora dos vehicles pel transport adaptat de persones grans i amb mobilitat reduïda
