Una veïna de Vic, A.R.A de 43 anys, ha perdut la vida aquest matí en un accident de cotxe al Pedraforca. Tal com explica Bombers, l'accident ha tingut lloc en una pista forestal, de la zona del Pla del Collell, i el vehicle ha sortit de la via i s'ha acabat precipitant per un barranc.
La conductora ha perdut la vida per l'accident mentre que l'altra ocupant ha resultat ferida de gravetat, ja que ha patit un politraumatisme. Els GRAE l'han atès in situ i el SEM l'ha evacuada en helicòpter fins a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. Aquesta pista, que va de Saldes al pàrquing del peu del Pedraforca, a l'hivern acostuma a estar tancada.
Els Bombers de Generalitat han rebut l'avís poc abans de les nou del matí. Fins al lloc s'han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat amb dues dotacions del Grup d'Actuacions Especials (GRAE), una per terra i l'altre per aire, cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra i un helicòpter i dues ambulàncies del SEM.
Amb aquesta víctima, són 70 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Una dona de Vic mor en un accident de cotxe al Pedraforca
El cotxe s'ha precipitat per un barranc en sortir de la via i l'acompanyant ha resultat ferida de gravetat
ARA A PORTADA
-
-
Joies amagades de Sant Jordi: les recomanacions de 10 llibreries Arnau Urgell i Vidal | Marc Orts i Cussó | Gerard Mira
-
Què pensen els autors de Sant Jordi? Una cinquantena d'entrevistes per conèixer-los a fons Arnau Urgell i Vidal
-
-
«El periodisme de proximitat pot salvar-se de la pressió digital moderna que hi ha sobre els mitjans» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
22 d’agost de 2020 a
les 13:50
Actualitzat el
22 d’agost de 2020 a les
14:08
Et pot interessar
-
Societat
El Seminari de Vic crea el primer menú litúrgic dedicat a la Moreneta
-
Societat
El 28è Festival de Jazz de Vic incorpora l'espai ETC com a nou escenari
-
Societat
Arnau Tordera és el padrí de la 10a edició d'Una Tona de Màgia
-
Societat
Roda de Ter cedirà un solar a la Generalitat per construir-hi 20 habitatges de protecció oficial
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 17, 18 i 19 d'abril
-
Societat
Rebaixen un 40% el cost de Medicina a la UVic amb préstecs gratuïts si l'estudiant acaba el grau al centre
