Una fuita de gas ha obligat a desallotjar 30 persones d'un mateix edifici aquest dijous a Manlleu. La fuita s'ha produït a les 7 del vespre al carrer Garcia Estrada número 26 de la població, al pis 1r 3a.
Tot i que no s'han hagut de lamentar afectacions personals, els bombers han desallotjat unes 30 persones de l'edifici com a mesura preventiva. La fuita de gas s'ha produït a la cuina del primer pis d'un immoble de deu plantes.
Segons han informat els Bombers, a les 8 del vespre tots els veïns ja han pogut retornar als seus domicilis. En la tasca hi han treballat tres dotacions de bombers.
Una fuita de gas obliga a desallotjar 30 veïns d'un edifici de Manlleu
No hi ha hagut ferits.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 10 de juny de 2010 a les 21:49
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
