Els ajuntaments de Torelló i Sant Vicenç de Torelló han editat una guia d’activitats d’estiu adreçades a infants i joves. A partir de la setmana vinent, la guia es podrà trobar en format paper així com, des d’ara, es pot consultar virtualment des dels webs municipals.
La guia proporciona informació, als infants i joves de 3 a 16 anys, de l’àmplia oferta d’activitats educatives, esportives, d’oci i de lleure, que ofereixen Torelló i Sant Vicenç, en període estival. En total, són més d’una trentena d’activitats de diversa naturalesa.
Les activitats abasten des del mes de juny fins a finals de juliol. La guia inclou campionats de futbol sala i pàdel, campus de futbol, bàsquet, triatló i multiesportiu, casal artístic, casal d’estiu de les escoles i de clubs esportius, cursets de sevillanes, cursos de natació, natació terapèutica, taller d’arts plàstiques i d’altres.
La guia aporta informació sobre el tipus d’activitat, dates, horaris, lloc on es farà i preus. A banda d’obtenir la guia a través dels webs municipals, la distribució es farà a través dels centres educatius, el pavelló municipal, les biblioteques i el Torelló Jove. En total, s’han editat 1.800 exemplars de la guia.
Una guia recull les activitats d'estiu a Torelló i Sant Vicenç
Més d’una trentena de propostes per a joves i infants.
Ara a portada
Publicat el 19 de maig de 2013 a les 17:03
Et pot interessar
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència
-
Societat Compra una masia a Gurb i hi troba una granada de la Guerra Civil