Una veïna de Torelló ha mort aquest diumenge a la tarda en un xoc entre dos cotxes a l'Eix Transversal a l'alçada de la localitat de Vilobí d'Onyar (La Selva), segons han informat els Bombers de la Generalitat.
L'accident s'ha produït al voltant de dos quarts de cinc de la tarda al quilòmetre 232 de la C-25. Per causes que es desconeixen, un cotxe que circulava en sentit Girona ha fet una virolla i ha col·lidit lateralment amb el frontal d’un altre cotxe que anava en sentit Vic.
La conductora i única ocupant del vehicle, Maria V. B. de 45 anys i veïna de Torelló, que circulava en sentit Girona ha mort després que el seu vehicle hagi sortit de la via i s'hagi incendiat.
ARA A PORTADA
-
Vic vol limitar l'obertura d'alguns negocis per garantir «un comerç de qualitat i proximitat» Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Té un accident a la C-17 a Tona, fuig a peu amb les filles menors d'edat i dona positiu en drogues Redacció
-
El documental «The Last Expedition», Flor de Neu d'Or del 43è Festival de Cinema de Muntanya de Torelló Redacció
Publicat el 02 d’agost de 2009 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat
La campanya d'estiu i tardor de regulació i informació al pantà de Sau atén més de 8.000 persones
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic detenen un multireincident al barri del Sucre
-
Societat L'Ajuntament de Manlleu obre la convocatòria per adjudicar 78 parcel·les d'hort
-
Societat
La nova exposició del MEV explora l'ús d'objectes quotidians medievals per connectar amb la dimensió espiritual
-
Societat
Restablerta la circulació a l'R3 entre la Garriga i Puigcerdà
-
Societat
Roda de Ter impulsa un procés participatiu per abordar la problemàtica del trànsit
