Unió de Pagesos de Catalunya ha presentat una denúncia contra la cadena Caprabo al Servei d'Ordenació de la Distribució Comercial del Departament d'Empresa i Ocupació per presumpte venda a pèrdues en una oferta de conill fresc sencer, és a dir, per vendre'l per sota del preu al qual el va adquirir, una pràctica no permesa per la legislació.
El sindicat recorda que Caprabo va posar a la venda en els seus establiments de Catalunya, entre els dies 17 i 22 d’abril d’aquest any, conill fresc a 3,99 euros el quilo, quan el preu mitjà d’aquest producte durant aquest any 2015 és superior a 5 euros el quilo, segons la Base de Dades de Preus de Venda al Públic de Productes d’Alimentació del ministeri d’Economia, que registra els preus pagats pels consumidors.
El sindicat exigeix al Govern que extremi el control del compliment de les normatives que regulen les obligacions i els drets del mercat davant aquests abusos il·legals en la resta de la cadena alimentària. Per a Unió de Pagesos, aquesta és una de les prioritats per aconseguir consolidar la pagesia professional a Catalunya.
A finals de maig, l'entitat també va denunciar a la cadena Mercadona per vendre conill fresc per sota preu de cost.
Unió de Pagesos denuncia Caprabo per vendre conill sota preu
El supermercat tenia el producte a 3,99 euros el quilo
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
11 de juny de 2015 a
les 17:51
Et pot interessar
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Cinc agents dels Mossos ferits en una detenció a Vic
