Unió de Pagesos de Catalunya ha presentat una denúncia contra la cadena Caprabo al Servei d'Ordenació de la Distribució Comercial del Departament d'Empresa i Ocupació per presumpte venda a pèrdues en una oferta de conill fresc sencer, és a dir, per vendre'l per sota del preu al qual el va adquirir, una pràctica no permesa per la legislació.
El sindicat recorda que Caprabo va posar a la venda en els seus establiments de Catalunya, entre els dies 17 i 22 d’abril d’aquest any, conill fresc a 3,99 euros el quilo, quan el preu mitjà d’aquest producte durant aquest any 2015 és superior a 5 euros el quilo, segons la Base de Dades de Preus de Venda al Públic de Productes d’Alimentació del ministeri d’Economia, que registra els preus pagats pels consumidors.
El sindicat exigeix al Govern que extremi el control del compliment de les normatives que regulen les obligacions i els drets del mercat davant aquests abusos il·legals en la resta de la cadena alimentària. Per a Unió de Pagesos, aquesta és una de les prioritats per aconseguir consolidar la pagesia professional a Catalunya.
A finals de maig, l'entitat també va denunciar a la cadena Mercadona per vendre conill fresc per sota preu de cost.
Unió de Pagesos denuncia Caprabo per vendre conill sota preu
El supermercat tenia el producte a 3,99 euros el quilo
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2015 a les 17:51
Et pot interessar
-
Societat Renfe oferirà un servei alternatiu per carretera a l'R3 durant les obres a l'estació de Vic
-
Societat Vic impulsa habitatges amb serveis per a la gent gran
-
Societat Pla pilot a Vic per agilitzar el reconeixement de la dependència amb la creació d'una finestreta única
-
Societat Concentració a Vic en suport al poble palestí
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre