Les contínues bretolades a l’església Sant Genís de Taradell han fet que mossèn Joaquim Fàbregas fes pública la seva queixa, tal com recull Taradell.com. Sobretot, perquè l’última posa en risc l’església parroquial, un patrimoni arquitectònic del municipi.
Aquest diumenge al finalitzar la missa matinal va donar a conèixer que dissabte van calar foc en un ram de l’altar de la Mare de Déu de la Puríssima, a l’interior de l’església. Segons sembla els fets es van produir dissabte al vespre quan s’estava celebrant missa a la Capella del Santíssim.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 14 d’abril de 2015 a les 17:50
Actualitzat el 14 d’abril de 2015 a les 17:58
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic