Uns lladres han entrat aquesta matinada de dijous a divendres als edificis del CAP i de Correus de Folgueroles, que estan un a tocar l’altre.
Del centre de salut, els pispes s’han emportat material informàtic (dues torres i una pantalla d’ordinador), una mica de calderilla i la caixa forta, on hi solen guardar els medicaments mòrfics. A dins de la caixa forta, segons ha confirmat una portaveu del CAP a Osona.com, no hi havia diners i gairebé tampoc cap medicament.
A Correus, els lladres han robat alguns diners del calaix, “poca quantitat”, segons l’alcalde Carles Baronet, i segells. També han obert alguns sobres, se suposa que amb la intenció de trobar-hi xecs o diners en efectiu.
Uns lladres roben la caixa forta del CAP de Folgueroles
Els pispes també han entrat a Correus.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2013 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
