Uns lladres han entrat aquesta matinada de dijous a divendres als edificis del CAP i de Correus de Folgueroles, que estan un a tocar l’altre.
Del centre de salut, els pispes s’han emportat material informàtic (dues torres i una pantalla d’ordinador), una mica de calderilla i la caixa forta, on hi solen guardar els medicaments mòrfics. A dins de la caixa forta, segons ha confirmat una portaveu del CAP a Osona.com, no hi havia diners i gairebé tampoc cap medicament.
A Correus, els lladres han robat alguns diners del calaix, “poca quantitat”, segons l’alcalde Carles Baronet, i segells. També han obert alguns sobres, se suposa que amb la intenció de trobar-hi xecs o diners en efectiu.
Uns lladres roben la caixa forta del CAP de Folgueroles
Societat
Els pispes també han entrat a Correus.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2013 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
