Avui dilluns, dia 19 de juliol, la Comissió d’Urbanisme de la Catalunya Central es reunirà a Vic. Dins dels punts a tractar a la reunió, hi haurà l’aprovació definitiva del POUM de Vic.
Així doncs, a les 19:00 h a la Sala Coll Bardolet de l’Edifici el Sucre es farà una roda de premsa per part de l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, el president de l’Àrea de Territori i Urbanisme de l’Ajuntament de Vic, Xavier Solà, i el director general d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya, Pere Solà.
L’ordre del dia inclou altres punts, com el POUM d’Oristà i Sant Bartomeu del Grau.
- Llegir ordre del dia de la Comissió d’Urbanisme
- Notícies publicades del POUM de Vic
Urbanisme aprova avui definitivament el POUM de Vic
La reunió de la Comissió tindrà lloc aquest dilluns a Osona. A l’ordre del dia també hi haurà els POUM d’Oristà i Sant Bartomeu del Grau.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2010 a les 11:04
Et pot interessar
-
Societat
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Societat
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Societat
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
