El cercador (www.vicactivalocals.cat) va entrar en funcionament dimecres amb l’objectiu d’activar els locals de la ciutat que estan actualment tancats. És una iniciativa de l’Ajuntament de Vic, fins ara en prova pilot, i a la qual s’hi pot accedir des del web de l’Ajuntament.
El cercador és una eina activa per a les marques, empreses o particulars que busquin un local a la ciutat de Vic, i que els posa en contacte amb els agents de la propietat que els gestionen. El cercador dóna dades concretes de cada local, si estan en règim de lloguer o de compra, els metres quadrats, la zona i la ubicació.
El projecte es va presentar el mes de juliol de 2009 i ara ja respon a una realitat. Aquesta iniciativa, que s’ha realitzat amb la col·laboració d’agents de la propietat, administradors de finques i immobiliàries de Vic, pretén trencar les discontinuïtats que provoquen els locals tancats i alhora donar dinamisme comercial, ja que fa inventari dels locals tancats i posa en contacte propietaris i possibles emprenedors que s’hi vulguin instal·lar.
- Anar al cercador
Vic activa un cercador de comerços tancats
Societat
S'hi poden trobar uns 110 locals amb informació detallada.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de març de 2010 a
les 17:08
Et pot interessar
-
Societat
Petit incendi al Pla del Verdaguer, a Oristà
-
Societat L'acord a Leche Pascual a Gurb preveu compensacions iguals a l'acomiadament improcedent
-
Societat
La variant nord-oest és l'opció més votada en la consulta sobre el trànsit de Roda de Ter
-
Societat
Tona «batega fort» amb la Festa Major 2026
-
Societat
Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic
-
Societat Vic ha renovat més de 1.100 contenidors
