Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, 8 de març, l'Ajuntament de Vic, el Consell Comarcal i diverses entitats de la comarca han organitzat la primera Jornada de Dones i Feministes d'Osona aquest diumenge.
Serà una jornada de reivindicació dels drets de les dones, ocupació de l'espai públic i visualització de les dones en la xarxa associativa, tant si es tracta d'entitats de dones o feministes com si es tracta d'altres tipus d'associacions.
Se celebrà de 10 del matí a 5 de la tarda a la plaça Major de Vic, i s'hi oferiran activitats per a tots els públics: dansa, música, conta contes, xerrada, ball de gegantes, pilar de dones, espectacle de diablesses i poesia. A banda, hi haurà un dinar popular i fira d'entitats feministes i de dones.
Vic acull la primera Jornada de Dones i Feministes d'Osona aquest diumenge
De les 10 del matí a les 5 de la tarda a la plaça Major
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2018 a les 14:28
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Vic inverteix 700.000 euros en el refermat de diversos carrers de la ciutat
-
Societat L'Ajuntament de Tona fa el sorteig públic per adjudicar els dos pisos de lloguer assequible
-
Societat Les excavacions al Casol de Puigcastellet mostren evidències d'antigues pedreres d'època ibèrica
-
Societat Enxampen a un furtiu a Borgonyà que capturava ocells amb una art de caça prohibida
-
Societat Pilarin Bayés sobre la situació a la Franja de Gaza: «Que els polítics tinguin una mica més de seny»
-
Societat Minut de silenci a Torelló en record de la dona mort presumptament en mans del seu fill