El director dels Serveis Territorials d’Acció Social i Ciutadania a Barcelona, Josep Gonzàlez-Cambray, ha presidit aquest dimarts al matí a Vic una jornada sobre la segona fase de debat del Pla Estratègic de Serveis Socials de Catalunya 2010-2013. La trobada, organitzada amb el suport de la direcció general de Participació del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, ha comptat amb la participació de professionals del tercer sector, representants d’ajuntaments i del Consell Comarcal i associacions de gent gran, persones discapacitades i dones, entre d’altres. Tots ells participaran al llarg de la jornada, que té lloc al Consell Comarcal d’Osona, en diferents tallers d’on sortiran diferents propostes per incorporar-les al Pla.
Les aportacions dels professionals que hi participin contribuiran a la redacció del Pla estratègic de Serveis Socials. Aquest document serà l’instrument que definirà i planificarà quins són els serveis socials que Catalunya necessita. El document establirà també els objectius estratègics de cada peça del sistema de serveis socials per als propers quatre anys. Igualment, aportarà un nou marc de referència a les actuacions realitzades pel Departament, per als ens locals i per al sector privat en aquest camp.
Fins ara, s’han organitzat jornades d’aquest tipus a Barcelona, Lleida, Tarragona, l’Alt Pirineu i la Val d’Aran i Tortosa. Properament se’n faran d’altres a la Bisbal de l’Empordà i Barcelona.
Els passats mesos de juny i juliol ja va tenir lloc la primera fase de participació per redactar el Pla estratègic. Uns 600 professionals van participar en les jornades de debat que van tenir lloc arreu del país i que han permès recollir un centenar d’aportacions. A Vic, concretament, hi van participar 44 persones.
Vic acull una jornada sobre el Pla Estratègic de Serveis Socials
El Pla definirà quin són els serveis socials que necessita Catalunya per als propers anys.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 27 d’octubre de 2009 a les 15:32
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
