El proper diumenge, 30 de gener, a partir de les 09:30 hores, Harley-Davidson i el Club Mini celebren la seva primera sortida conjunta de l’any. Més de 100 Harleys i uns 60 minis sortiran de l’Àrea de Bellaterra per realitzar una ruta per carreteres comarcals, l’itinerari de la qual contempla el seu pas per la Gran Vía de Sabadell y el punt final a la plaça Major de Vic.
Les motos i els cotxes arribaran a la capital d’Osona al voltant de la una del migdia.
Vic agermana minis i Harleys-Davidson
Societat
Ruta conjunta de cotxes i motos, que finalitzarà a la plaça de la capital d’Osona.
ARA A PORTADA
-
-
-
Cultura i Mitjans Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Societat El CAP de Torelló incorpora un equip multidisciplinari per atendre pacients complexos al domicili Redacció
-
Societat Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan Redacció
Publicat el
27 de gener de 2011 a
les 19:25
Et pot interessar
-
Societat
Arrenca la Festa Major Jove de Vic
-
Societat
Festa Major de Vic 2026: programa d'actes i activitats
-
Societat
Quin temps farà dissabte per la Crida de la Festa Major de Vic 2026?
-
Societat Els Bombers van atendre 24 avisos a Osona i el Lluçanès durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 26, 27 i 28 de juny
-
Societat
En marxa les obres per construir el segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà
