El projecte Treball als barris sud i centre de Vic està impulsat per l’Ajuntament de Vic i finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC). La iniciativa complementa les actuacions que es porten a terme en el marc dels plans de barris en relació als àmbits de la promoció econòmica i la formació i la inserció ocupacional. Enguany és el vuitè any que l’Ajuntament de Vic s’acull a aquesta convocatòria del SOC.
Com a novetat, i tal com es va aprovar al darrer ple municipal, la gestió del projecte d’enguany, concedit a l’Ajuntament de Vic, la realitza Creacció, l’Agència d’Emprenedoria, Innovació i Coneixement.
En total, el projecte Treball als barris sud i centre de Vic s’estructura al voltant de quatre programes: dos dispositius d’inserció laboral (un d’ells per a treballar específicament amb persones joves), un a casa d’oficis i els plans d’ocupació. En total, en aquests programes, en formaran part 50 persones, algunes que ja han estat contractades i d’altres que es contractaran al llarg de l’any. D’aquestes, 43 són contractades per un any i la resta per sis mesos.
L’import total subvencionat pel SOC per dur a terme aquests projectes de Treball als barris sud i centre és de 756.978,84 euros.
Vic contractarà 50 persones en el marc d'un projecte als barris sud i centre
La iniciativa té un cost de 756.978,84 euros i prioritza l’ocupació dels joves
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2015 a les 19:56
Actualitzat el 12 de gener de 2015 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de maig
-
Societat La Pietat de Vic acull l'edició de primavera del Ressò
-
Societat Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Societat Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Societat Torelló celebra el centenari del Teatre Cirvianum