Vic dóna la benvinguda als estudiants internacionals

Un total de 81 alumnes de països com Corea, Alemanya o Xile estudiaran aquest curs a la UVic-UCC

Publicat el 13 de setembre de 2014 a les 15:56
Els estudiants internacionals a l'acte de l'Ajuntament de Vic. Foto: Ajuntament de Vic

Un total de 81 estudiants internacionals d'intercanvi han arribat a Vic, on faran estades d'un semestre o de tot el curs acadèmic a la Universitat de Vic-Univesitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Vénen de països com Corea, Xile, Alemanya o Portugal.

Quaranta-set d’aquests alumnes estudiaran a la Facultat d’Empresa i Comunicació, cinc a la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, 26 a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes i tres a l’Escola Politècnica Superior. Els alumnes cursaran els estudis en el marc dels diversos programes d’intercanvi internacionals i SICUE. 
 
Els alumnes han estat rebuts tant a l'Ajuntament com a la universitat. Durant aquest darrer l’acte se'ls va mostrar un vídeo promocional de Vic perquè els estudiants coneguessin diferents aspectes de la ciutat que els acull i van visitar l'edifici consistorial. Tot seguit van realitzar una visita guiada per la ciutat que va acabar a les instal·lacions del Vicjove.