​Vic encara la recta final de la Festa Major 2023

Últims tres dies de gresca i xerinola a la capital d'Osona carregats d'actes i activitats com la Cronoescalada, el 97è Concurs de Colles Sardanistes, la jornada castellera o el tradicional castell de focs

Publicat el 07 de juliol de 2023 a les 16:00
Actualitzat el 07 de juliol de 2023 a les 17:47
Vic encara la recta final de les Festes de Sant Miquel dels Sants 2023 amb un cap de setmana ple d'activitats per a tots els gustos i edats. Després de La Crida, la Festa Major Infantil, l'èxit del concert de Greska i Doctor Prats a la plaça Major o la tradicional diada de Sant Miquel arriben els últims tres dies de disbauxa a la capital d'Osona amb alguns dels actes més esperats de la festivitat.

[noticia]70090[/noticia]
És el cas de la Cronoescalada d'aquest divendres 7 de juliol: la tradicional pujada ciclista pel carrer de Sant Miquel, al centre històric de la ciutat, arriba enguany a la 10a edició havent-se consolidat entre els actes imprescindibles de la Festa Major de Vic.

El dissabte 8 de juliol, a les 22 hores a la plaça Major, tindrà lloc ni més ni menys que el 97è Concurs de Colles Sardanistes, un acte que enguany comptarà amb la Cobla Mediterrània i que està organitzat per la Colla Sardanista Riallera, entitat que aquest 2023 celebra el 75è aniversari.

[noticia]70089[/noticia]
El diumenge 9 de juliol, el darrer dia de la festivitat, serà el torn de la tradicional jornada castellera organitzada pels Sagals d'Osona i amb la participació dels Marrecs de Salt i els Castellers de la Vila de Gràcia. Tot plegat a partir de les 12 hores del migdia a la plaça Major de Vic.

El mateix diumenge, la traca final: a partir de les 19 hores La Cridòria –també a la plaça del Mercadal-; a les 22:15 hores el tradicional castell de focs al Sucre; i a les 23 hores, la Contracrida a la plaça Gaudí amb Etcètera Teatre.

[noticia]70103[/noticia]
Tampoc hi faltarà la música per moure l'esquelet: les barraques de la zona esportiva acullen dues nits –divendres i dissabte- de ritmes diversos per a tots els gustos amb Fetus, Zetak, Les Salvatges, Pantocràtor, Mushkaa i Fugint del silenci.