El coordinador de l'Àrea de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, Ferran Vallespinós, i la regidora de Medi Ambient de Vic, Mercè Vidal, inauguraran demà dimecres, 26 de maig, a les 17:00 h el nou servei de préstec municipal de bicicletes de l'Ajuntament de Vic. Aquest nou servei tindrà cinc estacions de lloguer a la ciutat i una quinzena de bicicletes.
De fet, l'Ajuntament de Vic ja va engegar un servei de lloguer de bicicletes el 2005 amb l'objectiu de fomentar el transport sostenible en l'àmbit urbà. Ara però, l'ha renovat, i a partir de demà mateix ja entrarà en funcionament. El projecte ha comptat amb ajudes del Ministerio de Fomento i la Diputació de Barcelona.
Amb aquesta iniciativa, l'Ajuntament de Vic vol aconseguir una ciutat més sostenible i amable amb el Medi Ambient i, a la vegada, canviar certs hàbits de la ciutadania per tal que es faci servir menys el vehicle particular amb un estalvi econòmic considerable. Actualment la ciutat de Vic disposa de 24 Km de carril bici en servei i té un total de 604 aparcaments per a bicicletes.
- Més informació del nou servei de bicicletes
Vic engega un nou servei de préstec de bicicletes
Societat
Una mena de “bicing” semblant al de Barcelona. Tindrà cinc estacions i 15 bicis.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de maig de 2010 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Societat
Incendi agrícola a l'antic camí de Taradell, a Vic
-
Societat Sagalés estrena centre operatiu i cotxeres sostenibles a Vic
-
Societat
Arrenca la Festa Major Jove de Vic
-
Societat
Festa Major de Vic 2026: programa d'actes i activitats
-
Societat
Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan
-
Societat
Quin temps farà dissabte per la Crida de la Festa Major de Vic 2026?
