El coordinador de l'Àrea de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, Ferran Vallespinós, i la regidora de Medi Ambient de Vic, Mercè Vidal, inauguraran demà dimecres, 26 de maig, a les 17:00 h el nou servei de préstec municipal de bicicletes de l'Ajuntament de Vic. Aquest nou servei tindrà cinc estacions de lloguer a la ciutat i una quinzena de bicicletes.
De fet, l'Ajuntament de Vic ja va engegar un servei de lloguer de bicicletes el 2005 amb l'objectiu de fomentar el transport sostenible en l'àmbit urbà. Ara però, l'ha renovat, i a partir de demà mateix ja entrarà en funcionament. El projecte ha comptat amb ajudes del Ministerio de Fomento i la Diputació de Barcelona.
Amb aquesta iniciativa, l'Ajuntament de Vic vol aconseguir una ciutat més sostenible i amable amb el Medi Ambient i, a la vegada, canviar certs hàbits de la ciutadania per tal que es faci servir menys el vehicle particular amb un estalvi econòmic considerable. Actualment la ciutat de Vic disposa de 24 Km de carril bici en servei i té un total de 604 aparcaments per a bicicletes.
- Més informació del nou servei de bicicletes
Vic engega un nou servei de préstec de bicicletes
Societat
Una mena de “bicing” semblant al de Barcelona. Tindrà cinc estacions i 15 bicis.
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
25 de maig de 2010 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de Vic ha superat en 51 ocasions els nivells d'ozó troposfèric aquest estiu
-
Societat
Les pluges i la baixada de temperatures, claus per a la campanya de la castanya de Viladrau
-
Societat
Una experiència virtual permet veure com eren els fanals dissenyats per Gaudí a la plaça Major de Vic
-
Societat
«Ara toca dedicar més temps a la família i als amics»
-
Societat
El govern de Vic s'obre a replantejar la mobilitat a la ronda Camprodon
-
Societat
Gran actuació dels Sagals d'Osona al Concurs de Castells de Tarragona
