Dins el marc de les relacions internacionals i del treball en xarxa de ciutats UNESCO, el proper 21 de setembre, tindrà lloc a Vic la visita d’un delegació de la ciutat xinesa de Chengdu. La comitiva estarà formada per representants polítics i empresaris de la ciutat asiàtica.
Chengdu va ser guardonada i va entrar a formar part de la xarxa de ciutats UNESCO l’any 2010. Amb una població total de 14.047.625 habitants (7.123.697 en els nou districtes del municipi i 6.730.749 en la regió), aquesta ciutat és la capital de la regió de Sichuan, uns de les més reconegudes de Xina a nivell gastronòmic, sobretot per la gran quantitat d’empreses del sector agroalimentari, que abasteixen tota Xina.
L’objectiu de la trobada és fomentar les relacions entre els dos territoris, tant a l’àmbit gastronòmic com empresarial i de comerç.
En la visita que va fer a Vic Jens Anderson, representant de la ciutat UNESCO de gastronomia de Östersund-Justland, el passat mes de febrer, ja va explicar davant de empresaris i polítics de Vic i Osona la molt positiva experiència comercial i de negoci de la seva ciutat envers la ciutat de Chengdu, gràcies precisament, al treball en xarxa en el marc del projecte de la UNESCO.
Durant els propers dies, el president del Gremi d’Hostaleria d’Osona i responsable de la candidatura de Vic ciutat UNESCO de gastronomia, Joan Naudó, donarà més detalls de l’agenda de la trobada.
Vic estreny lligams amb Chengdu, una ciutat xinesa amb gran potencial gastronòmic
Una delegació asiàtica de politics i empresaris visitarà la ciutat el proper 21 de setembre
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 05 de setembre de 2013 a les 17:07
Et pot interessar
-
Economia Folgueroles aposta per enfortir el comerç local
-
Economia Un miler de persones participen en la fira d'ocupació GiraFeina Osona
-
Economia Més de 65 empreses i unes 500 ofertes laborals: Vic acull una nova edició de la fira de l'ocupació
-
Economia Plena ocupació del turisme rural al Collsacabra durant la Setmana Santa
-
Economia Empresaris d'Osona es reuneixen amb el president de la Cambra de Comerç
-
Economia El Mercat del Ram reuneix les entitats agràries: «És una oportunitat per treballar juntes pel bé del sector»