El pròxim diumenge, dia 13 de març a les 10:30 h del matí, s’inaugurarà el local social destinat a donar servei als usuaris dels habitatges de règim de lloguer de la promoció d’habitatges del Nadal de Vic. L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d’Abadal.
Es tracta d'un local cedit gratuïtament per l'Incasol a l'Ajuntament de Vic a canvi de que aquest n’assumís el cost de les obres d’adequació i manteniment. L’espai té una superfície de 135 m2 i està situat a la planta baixa de l'edifici de l'escala A . En aquests moments hi ha 59 pisos ocupats per persones majors de 60 anys.
El local està format per un espai tancat per a la consergeria, una zona per a la lectura i televisió, una zona per a activitats socials varies; una zona de jocs, entre altres.
Les obres s’han realitzat a través d’un pla d’ocupació, tot i que el finançament i la direcció d’obra s’ha realitzat a través de la societat municipal IMPULSVIC, SLU.
Vic inaugura el local social del complex assistencial del Nadal
Societat
L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de març de 2011 a
les 15:43
Et pot interessar
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
-
Societat
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Societat
Sense servei a l'R3 per una incidència a l'infraestructura
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
