Vic inaugura les millores d'un parc del barri de l'Estadi

Publicat el 25 d’octubre de 2007 a les 18:10
 
El projecte també inclou la millora del pas paral•lel a l'avinguda de la Generalitat que uneix el carrer Joan Maragall i l'avinguda de l'Estadi i que separa la zona de joc de les façanes dels habitatges Ronda Ausetans, per tal que es potenciï com a pas peatonal.
 
La pista esportiva té unes dimensions de 23 m x 15 m sense comptar els espais de pas i de descans a tot el perímetre, i està tancat per un mur de formigó que suporta una tanca metàl•lica. A la part sud de la pista hi ha una zona de gespa amb arbres i la resta de l'espai, de sauló, està dedicat als jocs infantils. Al pas peatonal s'hi preveu plantar-hi arbres que crearan una barrera visual entre els habitatges i el parc.
 
La zona es complementa amb bancs i papereres, fanals alts a la zona del passatge, parc i pista i il•luminació baixa a la part inicial del pas peatonal per minimitzar la contaminació lumínica cap a l'interior dels habitatges propers.