Vic mantindrà la segon parada de bus al sud de la ciutat (actualment davant de la Poncella) en el servei del Bus Express que ofereix els trajectes amb autocar de Vic a Barcelona, en els dos sentits, a càrrec de l’empresa concessionària Sagalés (la primera parada està ubicada a l'estació d'autobusos). A més, la freqüència dels viatges entre les dues ciutats es doblarà.
Així s’ha acordat en una reunió que ha tingut lloc aquest matí a l’Ajuntament de Vic. A la trobada hi han participat usuaris d’aquesta parada; l’Ajuntament de Vic, representat per la 1a tinenta d’alcalde, Anna Erra, i el regidor de Serveis, Toni Serrat; i Benjamín Cubillo, sotsdirector de la Direcció General de Transport i Mobilitat de la Generalitat, propietària de la línia.
Durant la trobada s’ha exposat la proposta feta per l’Ajuntament de Vic de mantenir la segona parada al sud de la ciutat, ja que es tracta d’una demanda reivindicada per part dels usuaris de la mateixa línia i que, finalment, s’ha consensuat entre totes les parts implicades. D’altra banda, s’ha explicat que hi ha previst augmentar la freqüència en aquesta línia per donar més cobertura al servei.
Totes aquestes modificacions s’intentaran posar en funcionament aviat. Primer, la Generalitat ha de redactar un document on s’hi incorporaran tots els canvis i alguns serrells que falten perfilar. Llavors, Generalitat, usuaris i Ajuntament es tornaran a trobar per acabar de tancar l’acord.
Vic mantindrà la parada de bus al sud de la ciutat en els trajectes a Barcelona
Societat
La freqüència de viatges també es doblarà
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’abril de 2015 a
les 15:45
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
Els tresors patrimonials imprescindibles del Lluçanès
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
