Vic mantindrà la segon parada de bus al sud de la ciutat (actualment davant de la Poncella) en el servei del Bus Express que ofereix els trajectes amb autocar de Vic a Barcelona, en els dos sentits, a càrrec de l’empresa concessionària Sagalés (la primera parada està ubicada a l'estació d'autobusos). A més, la freqüència dels viatges entre les dues ciutats es doblarà.
Així s’ha acordat en una reunió que ha tingut lloc aquest matí a l’Ajuntament de Vic. A la trobada hi han participat usuaris d’aquesta parada; l’Ajuntament de Vic, representat per la 1a tinenta d’alcalde, Anna Erra, i el regidor de Serveis, Toni Serrat; i Benjamín Cubillo, sotsdirector de la Direcció General de Transport i Mobilitat de la Generalitat, propietària de la línia.
Durant la trobada s’ha exposat la proposta feta per l’Ajuntament de Vic de mantenir la segona parada al sud de la ciutat, ja que es tracta d’una demanda reivindicada per part dels usuaris de la mateixa línia i que, finalment, s’ha consensuat entre totes les parts implicades. D’altra banda, s’ha explicat que hi ha previst augmentar la freqüència en aquesta línia per donar més cobertura al servei.
Totes aquestes modificacions s’intentaran posar en funcionament aviat. Primer, la Generalitat ha de redactar un document on s’hi incorporaran tots els canvis i alguns serrells que falten perfilar. Llavors, Generalitat, usuaris i Ajuntament es tornaran a trobar per acabar de tancar l’acord.
Vic mantindrà la parada de bus al sud de la ciutat en els trajectes a Barcelona
La freqüència de viatges també es doblarà
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 01 d’abril de 2015 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí