Vic acollirà la primera cursa infantil adaptada el dissabte 16 d'octubre amb sortida des del parc Jaume Balmes. La cursa, totalment gratuïta, està oberta a infants fins als 12 anys amb diversitat funcional, discapacitat, TEA o altres i tindrà lloc de les 10 del matí a les 2 del migdia.
Tal com explica l'Ajuntament, el recorregut de la cursa serà lineal, al llarg del passeig de la Generalitat, i comptarà amb un traçat lineal amb diferents distàncies -10, 20, 30, 40 o 50 metres-. Es tracta d'una prova de caràcter no competitiu i on s'entregarà una medalla i diversos obsequis per part de les entitats col·laboradores a tothom qui hi participi.
La cursa és possible gràcies a la proposta de Romy Rossich, pediatra i mare d'un nen amb diversitat funcional. La primera cursa infantil adaptada que acollirà Vic compta amb la col·laboració de les entitats de la Taula de Diversitat Funcional i el Consell Comarcal d'Osona.
Les inscripcions es poden fer a través del web www.esportsvic.cat a des d'aquest dimarts. A més, tothom qui vulgui formar part del voluntariat d'aquesta cursa pot omplir el formulari d'inscripció que es gestionarà des de l'Associació de Diversitat Funcional d'Osona (ADFO).
Vic organitza la primera cursa infantil adaptada
Societat
El recorregut serà lineal al llarg del passeig de la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’octubre de 2021 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Societat
La variant nord-oest és l'opció més votada en la consulta sobre el trànsit de Roda de Ter
-
Societat
Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic
-
Societat Vic ha renovat més de 1.100 contenidors
-
Societat
Bateria de preguntes de la CUP al govern català sobre el futur del CAP dels Caputxins
-
Societat
Manlleu modernitza el sistema de reg de les zones verdes
-
Societat
Arrestat un conductor a Folgueroles per conduir begut i provocar un accident
