El proper divendres, dia 17 de febrer, tindrà lloc la Festa de l’Esport vigatà, que se celebrarà al teatre Atlàntida a partir de les 20:45 h. En el marc de l’acte, es donaran a conèixer els millors esportistes vigatans del 2011, en les categories de millor equip femení, millor equip masculí, millor special olympic, millor esportista veterà masculí i femení, millor esportista femení, millor esportista masculí, millor esportista individual promoció, millor equip promoció i millor esportista absolut.
La vetllada estarà presidida per l’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal i per la regidora d’Esports, Montserrat Rovira. També comptarà amb la representació de les entitats esportives de Vic.
Per a la proclamació dels millors esportistes de Vic s’ha creat un jurat de 23 persones, format per sis representants polítics de la junta de l’Institut Municipal d’Esports, 11 representants dels mitjans de comunicació locals, i sis representants de les entitats esportives de Vic, escoles de Vic i la Universitat de Vic.
ARA A PORTADA
-
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu Irene Giménez Vinyet
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar» Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 14 de febrer de 2012 a les 20:10
Et pot interessar
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina
