L’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, va rebre dilluns una parella del Club Round Table 46, organitzadors del lip dub de Schiedam (Holanda) , que ha superat el rècord mundial de participants en un vídeo d’aquest estil que, segons la World Record Academy, ostentava el Lip dub per la independència, que es va rodar a Vic fa dos anys i al qual hi van participar 5.771 persones. Al de Schiedam, població de 75.000 habitants i propera a Rotterdam, hi apareixen 7.300 persones.
A la visita amb l’alcalde de Vic hi han estat presents Bart Noordegraaf i Violette Kleyn, del lip dub de Schiedam, i els representants del Lip dub per la independència, Enric Andreu, Ignasi Aragonès, Daniel Feixas i Pere Ricard.
El lipdub de Schiedam es va enregistrar el 29 de setembre. El seu rodatge es va inspirar en el de Vic, enregistrat el 24 d’octubre del 2010. El vídeo de Vic porta gairebé 2 milions de visites al Youtube.
El vídeo que il·lustra aquesta notícia es de TVBagué.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VjSh0Z_NR_A[/youtube]
Lip dub de Shiedam
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2012 a
les 17:16
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat Llet Nostra ha d'envasar fora de Catalunya per la venda de la planta de Pascual de Gurb
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
-
Societat
Així és la Tuta, la nova figura festiva del barri del carrer de la Riera de Vic
-
Societat
Activen el pla per risc químic per una possible fuita de clor en un dipòsit d’Aigües Vic
