Durant el mes de setembre es realitza a nivell europeu la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que pretén promocionar els mitjans de transport més respectuosos amb el medi ambient, com els desplaçaments a peu, en bicicleta i en transport públic.
El pròxim diumenge, dia 2 d’octubre l’Ajuntament de Vic organitza diverses activitats amb l’objectiu de promoure la mobilitat sostenible. La iniciativa s’emmarca dins la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura i que se celebra a la ciutat des de fa més de 10 anys.
Les activitats programades pel diumenge, dia 2 d’octubre són una caminada popular que començarà a les 09:00 h al parc Jaume Balmes i s’acaba al Puig dels Jueus. La inscripció és totalment gratuïta i s’ha de fer abans del dia 29 de setembre a través de l’oficina municipal de Turisme (C. Ciutat, 4; 93 86 20 91); o bé via correu electrònic: caminada@vic.cat.
A la vegada, també es farà una bicicletada que s’iniciarà a les 10:00 h al parc Jaume Balmes i també finalitzarà al mateix lloc que la caminada. En aquest cas les inscripcions es fan a partir del mateix sistema que la caminada però via el mail bicicletada@vic.cat.
Finalment, el mateix diumenge, dia 2 d’octubre a la plaça Major de Vic hi haurà un bus de transport urbà on s’informarà a totes les persones del servei de transport públic urbà entre 12:00 h a 14:00 h.
Vic s’apunta a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura
El proper diumenge, caminada i bicicletada popular.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de setembre de 2011 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
