L'Ajuntament de Vic no permetrà l'accés a la plaça Santa Cecília des del carrer Sant Pere i des del parc Jaume Balmes a partir de les 8 del vespre fins a les 6 del matí. La mesura ja està activa des de la setmana passada i s'ha dut a terme per motius de seguretat.
A la plaça s'han instal·lat tres portes que es tancaran durant els horaris establerts. Una està situada a l'accés a la plaça des del carrer Sant Pere, l'altra al Parc Jaume Balmes i l'última al passatge que connecta el parc i la plaça.
Aquesta mesura se suma a altres tancaments del parc de la Bassa dels Hermanos, actiu des de fa anys, i en altres equipaments municipals.
Vic tanca l'accés a la plaça Santa Cecília durant la nit
No es podrà accedir a la plaça des del carrer Sant Pere i el parc Jaume Balmes de 8 del vespre a 6 del matí
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2021 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat Els divertits vídeos de les tres colles de Vic per arengar La Crida
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena
-
Societat Endesa converteix la subestació de Sau en un nucli de distribució elèctrica per municipis de l'entorn del pantà
-
Societat Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2025: tota la programació