L'Ajuntament de Vic no permetrà l'accés a la plaça Santa Cecília des del carrer Sant Pere i des del parc Jaume Balmes a partir de les 8 del vespre fins a les 6 del matí. La mesura ja està activa des de la setmana passada i s'ha dut a terme per motius de seguretat.
A la plaça s'han instal·lat tres portes que es tancaran durant els horaris establerts. Una està situada a l'accés a la plaça des del carrer Sant Pere, l'altra al Parc Jaume Balmes i l'última al passatge que connecta el parc i la plaça.
Aquesta mesura se suma a altres tancaments del parc de la Bassa dels Hermanos, actiu des de fa anys, i en altres equipaments municipals.
Vic tanca l'accés a la plaça Santa Cecília durant la nit
No es podrà accedir a la plaça des del carrer Sant Pere i el parc Jaume Balmes de 8 del vespre a 6 del matí
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juny de 2021 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
